June 30 2015 20:38:42
  arrow LAMAN UTAMA
· Utama
· Artikel
· Forum
· Pautan Web
· Struktur Organisasi 2015
· Katagori Berita
· Muaturun
· Maklumat Akademik
· Lestari
· Pekeliling

  arrow MENGENAI KAMI

· Sejarah
· Logo & Moto
· Visi, Misi, Matlamat
· Lagu
· Organisasi
· Galeri Gambar
· Kemudahan


  arrow Jabatan-Jabatan

· Hal Ehwal Pelajar
· Ilmu Pendidikan
· Jabatan Pengajian Melayu
· Sains & Matematik
· Kemahiran Hidup
· Kajian Sosial
· JAPIM
· Bahasa
· PIPK

  arrow UNIT-UNIT

· Unit Khidmat Pengurusan
· Unit Peperiksaan
· Unit Ko Kurikulum
· Unit Latihan Dlm. Perkh.
· Unit Praktikum
· Pusat Sumber
· Unit Kaunseling

  arrow On Line Learning

· LMS
· Jadual Waktu
· Portal Pembelajaran


· E-Perkhidmatan

  arrow E-Mail

· Email Staff
· Email IPGM

· Event Calendar
Pengguna Online
· Tetamu Online: 1

· Ahli Online: 0

· Jumlah Ahli: 643
· Ahli Baru: mdnor
SlideShow Gallery
SEBUTHARGA BIL 4/2015

KENYATAAN  TAWARAN  SEBUT HARGA

Sebut Harga adalah dipelawa kepada Pembekal/Kontraktor/Pemborong di kalangan Bumiputera yang mempunyai Sijil Perolehan Kerja Kerajaan dan berdaftar dengan Lembaga Pembangunan lndustri Pembinaan Malaysia (LPIPM(CIDB) dalam Gred kategori dan Pengkhususan yang berkaitan seperti berikut :-

TAJUK KERJA

SYARAT PENDAFTARAN & KELAYAKAN

TARIKH & MASA TAKLIMAT / LAWATAN TAPAK

TARIKH & MASA TUTUP SEBUTHARGA

SEBUTHARGA

IPTHO : BIL. 04/2015

Cadangan Kerja-Kerja Memasang Lampu Jalan & Lampu Limpah di IPG Kampus Tun Hussein Onn, Batu Pahat.

Berdaftar dengan LPIPM / CIDB / PKK

Gred : G1 / G2

Kategori : ME

Pengkhususan :

E04

02.07.2015

(Hari Khamis)

jam 09:30 pagi

09.07.2015

(Hari Khamis)

jam 12.00 T/hari

2. “Taklimat Dan Lawatan Tapak Adalah Wajib”. Kontraktor yang tidak menghadiri taklimat dan lawatan tapak TIDAK LAYAK menyertai Sebut Harga ini. Taklimat akan diadakan di Pejabat Pentadbiran, Institut Pendidikan Guru Kampus Tun Hussein Onn, Batu Pahat.

3. Lawatan tapak hendaklah dihadiri oleh “PEMILIK SYARIKAT SAHAJA” dan tidak boleh mewakilkan pegawai lain selain daripada penama di dalam Sijil PKK/CIDB.

4. Dokumen Sebut Harga boleh didapati pada tarikh taklimat dan lawatan tapak.

5. Bagi mendapatkan dokumen Sebut Harga, Pembekal/Kontraktor/Pemborong dikehendaki menunjukkan Kad Pengenalan dan mengemukakan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan ‘Asal’ yang berkenaan serta satu salinan yang telah disahkan untuk diserahkan kepada pihak Institut. Kontraktor yang menghadiri lawatan tapak sahaja yang diberi keutamaan untuk mendapatkan Sebut Harga.

6. Dokumen Sebut Harga yang telah lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat yang berlakri berserta no. bilangan sebutharga hendaklah ditulis di penjuru kiri atas muka sampul surat dan salinan fotostat sijil-sijil CIDB serta dokumen yang berkaitan dimasukkan ke dalam peti Sebut Harga yang disediakan di Bahagian Kaunter, Pejabat Pentadbiran Institut Pendidikan Guru Kampus Tun Hussein Onn, Batu Pahat.

7. Institut Pendidikan Guru Kampus Tun Hussein Onn, Batu Pahat tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kelewatan atau kehilangan dokumen Sebut Harga yang dikemukakan melalui pos.

Sekian, terima kasih.

BERKHIDMAT UNTUK NEGARA

Pengarah,
Institut Pendidikan Guru,
Kampus Tun Hussein Onn,
Batu Pahat, Johor.
SEBUTHARGA BIL 3/2015

KENYATAAN  TAWARAN  SEBUT HARGA

Sebut Harga adalah dipelawa kepada Pembekal/Kontraktor/Pemborong di kalangan Bumiputera yang mempunyai Sijil Perolehan Kerja Kerajaan dan berdaftar dengan Lembaga Pembangunan lndustri Pembinaan Malaysia (LPIPM(CIDB) dalam Gred kategori dan Pengkhususan yang berkaitan seperti berikut :-

TAJUK KERJA

SYARAT PENDAFTARAN & KELAYAKAN

TARIKH & MASA TAKLIMAT / LAWATAN TAPAK

TARIKH & MASA TUTUP SEBUTHARGA

SEBUTHARGA

IPTHO : BIL. 03/2015

Cadangan Kerja-Kerja Pendawaian Semula Elektrik Untuk Blok Kantin & Kafeteria di IPG Kampus Tun Hussein Onn, Batu Pahat.

Berdaftar dengan LPIPM / CIDB / PKK

Gred : G1 / G2

Kategori : ME

Pengkhususan :

E04

01.07.2015

(Hari Rabu)

jam 09:30 pagi

08.07.2015

(Hari Rabu)

jam 12.00 T/hari

2. “Taklimat Dan Lawatan Tapak Adalah Wajib”. Kontraktor yang tidak menghadiri taklimat dan lawatan tapak TIDAK LAYAK menyertai Sebut Harga ini. Taklimat akan diadakan di Pejabat Pentadbiran, Institut Pendidikan Guru Kampus Tun Hussein Onn, Batu Pahat.

3. Lawatan tapak hendaklah dihadiri oleh “PEMILIK SYARIKAT SAHAJA” dan tidak boleh mewakilkan pegawai lain selain daripada penama di dalam Sijil PKK/CIDB.

4. Dokumen Sebut Harga boleh didapati pada tarikh taklimat dan lawatan tapak.

5. Bagi mendapatkan dokumen Sebut Harga, Pembekal/Kontraktor/Pemborong dikehendaki menunjukkan Kad Pengenalan dan mengemukakan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan ‘Asal’ yang berkenaan serta satu salinan yang telah disahkan untuk diserahkan kepada pihak Institut. Kontraktor yang menghadiri lawatan tapak sahaja yang diberi keutamaan untuk mendapatkan Sebut Harga.

6. Dokumen Sebut Harga yang telah lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat yang berlakri berserta no. bilangan sebutharga hendaklah ditulis di penjuru kiri atas muka sampul surat dan salinan fotostat sijil-sijil CIDB serta dokumen yang berkaitan dimasukkan ke dalam peti Sebut Harga yang disediakan di Bahagian Kaunter, Pejabat Pentadbiran Institut Pendidikan Guru Kampus Tun Hussein Onn, Batu Pahat.

7. Institut Pendidikan Guru Kampus Tun Hussein Onn, Batu Pahat tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kelewatan atau kehilangan dokumen Sebut Harga yang dikemukakan melalui pos.

Sekian, terima kasih.

BERKHIDMAT UNTUK NEGARA

Pengarah,
Institut Pendidikan Guru,
Kampus Tun Hussein Onn,
Batu Pahat, Johor.
KEPUTUSAN PEPERIKSAAN MEI 2015 BAGI PELAJAR PPG SEM 6 DAN SEM 7
Unit Peperiksaan dan Penilaian

salam sejahtera,

Pelajar PPG AMBILAN KHAS 2013 DAN FEBRUARI 2012 yang menduduki peperiksaan Mei 2015 boleh menyemak keputusan peperiksaan di laman web dibawah


sekian terima kasih
KEPUTUSAN PEPERIKSAAN MEI 2015 BAGI PELAJAR PISMP
Unit Peperiksaan dan Penilaian

salam sejahtera,

Pelajar PISMP yang menduduki peperiksaan Mei 2015 boleh menyemak keputusan peperiksaan di laman web dibawah


sekian terima kasih
KEPUTUSAN PEPERIKSAAN MEI 2015 BAGI PELAJAR PPISMP
Unit Peperiksaan dan Penilaian

salam sejahtera,

Pelajar PPISMP AMBILAN JUN 2014 (SEMESTER 2) yang menduduki peperiksaan Mei 2015 boleh menyemak keputusan peperiksaan di laman web dibawah


sekian terima kasih
Events
< June 2015 >
Mo Tu We Th Fr Sa Su
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Log Masuk
Kata Nama

Kata Laluan



Bukan Ahli?
Click Disini Untuk Mendaftar.

Lupa Kata Laluan?
Mohon Baru Disini.
Kaji Selidik
Persekitaran IPTHO semakin panas...







Anda Hendaklah Log Masuk Untuk Mengundi.
Waktu Solat
Tukar Kawasan
©
Dasar Baru KPM

1m1s

MBMMBI

KSSR!

RMK10

NKRA

E-Kerajaan

1m1s